יוניברס

בס"ד

יוניברס

הנשואים שוב הגיעו לשבת והמים החמים נגמרו? הכנתם מטרנה ו… אופס, אין מים? ככה זה כשאתם מחזיקים מיחם רגיל, פשוט. במיחם הפלא זה לעולם לא יקרה. אבל זו רק ההתחלה. מיחם הפלא ממציא מחדש את המושג "מיחם", ולא רק משום שהוא מכיל כמות אדירה של כוסות, בין שלושה עשר לשלושים ליטרים (!) אלא מכיוון שיש בו מעלות שאין לאף מיחם אחר בשוק להציע!

תחילה נושא צריכת החשמל. רבים-רבים מאתנו משתמשים בחשמל כשר בשבת, מה שאומר שצריכת החשמל שלנו מדודה ומוגבלת. צריכת החשמל של המיחם היא פקטור מרכזי בחישוב החשמל שצורכת המשפחה שלנו בשבת. וזהו עוד אחד מהפלאים של מיחם הפלא- צריכת החשמל של המיחם נמוכה בשליש, כן, שליש! מצריכת החשמל של מיחם פשוט. במיחם רגיל של 19 ליטרים צריכת החשמל היא בין מאתיים למאתיים חמשים וואט, בעוד שבמיחם הפלא צריכת החשמל עומדת על חמישים וואט בלבד! פלא!

ואם אנחנו כבר בעניין של הידור על שמירת השבת, ומי לא בעניין הזה, למיחם השבת כשרות מהודרת של משמרת השבת. בעזרת פיתוח מיוחד, רמת הטמפרטורה במדיד אינה יורדת, מה שמונע חשש בישול בשבת. ומה שיותר מדהים הוא, שחברת Universe הצליחה להגיע לפיתוח המיוחד הזה על אף שהמיחם מתהדר בבידוד כפול, מה שמאפשר למים להיות חמים במיוחד גם לקראת צאת השבת. נתון חשוב ומפנק במיוחד עבור מי שנאלץ לשתות את כוס התה שלאחר מנוחת שבת בצהריים כשהיא פושרת וחסרת טעם. הבידוד הכפול גם הופך את המיחם לנעים יותר למשתמש- הדפנות נותרות קרות מבחוץ על אף שהמיחם חם מבפנים! קחו את זה בחשבון כשאתם רוצים להפוך את המטבח שלכם לידידותי למשתמש בקיץ, ולהפחית במקורות החום שמעלים את הטמפרטורה בחדר. עם מיחם הפלא המטבח שלכם נותר קריר ונעים, על אף פעילותו המסיבית של המיחם.

ועוד נקודה משמעותית בלחץ של ערב שבת. המיחם עובר לשמירת חום לבד, מה שאומר שהורדתם מעצמכם דאגה משמעותית נוספת בערבי שבת הלחוצים.

מיחם הפלא הוא מתנה נפלאה לשבת, עונג שבת אמתי שלחלוטין נכנס לגדר של "הוצאות שבת וחג". הרשו לעצמכם ליהנות מהפיתוח הייחודי והחדשני, שיש בו את מעלת ההידור הלכתי לשמירת שבת כהלכתה.

שבת שלום!

 

דילוג לתוכן