מוצרי משמרת השבת

בר מים לשבת

שי סחר מציגה:

אנדר בר: גם מים קרים וחמים ללא הגבלה,
גם חסכון מקום במטבח וגם מטבח מעוצב יותר!

בר המים המתקדם ‘אנדר בר’ מאפשר לך להנות ממים קרים וחמים ללא הגבלה עם מערכת בר מים שנמצא מתחת לכיור, ומעל הכיור רק ברז מעוצב ובטיחותי • המים הקרים והסודה מאושרים אף לשימוש בשבת באישור ‘משמרת השבת’

מה זה UNDER-BAR?

משקיעים בעיצוב המטבח ומתלבטים אם להכניס מיני בר ש’ישבור’ את העיצוב המוקפד שלכם? רוצים מים מסוננים ומועשרים, קרים וחמים בשפע ללא הגבלה אבל גם לחסוך במקום?
זהו, ‘אנדר בר’ נותן לכם בדיוק את מה שאתם מחפשים: בר מים מתקדם, שהוא נסתר ותת כיורי, עם ברז מעוצב ובטיחותי מעל הכיור.

בבר המים מערכת קירור מבית LG עם שליטה על הטמפרטורה הנדרשת וכן מערכת חימום W1800 לרתיחה מלאה עם ברז נפרד לקרים ולחמים ומנגנון בטיחות למים החמים.

מים קרים וסודה בשבת באישור 'משמרת השבת'

ב’אנדר בר’ המים ללא הגבלה עם כמויות גדולות של מים קרים וחמים המועשרים במגנזיום וקלציום. לפני שבת בר המים עובר למצב שבת לבד וניתן להמשיך להנות ממים קרים בשבת באישור משמרת השבת.

לאור הביקוש הרב בציבור החרדי למערכת מים קרים ומערכת מי סודה בשבת, עמלו בחברה רבות על פיתוח ייחודי של מים קרים ומי סודה המאושרים לשימוש בשבת בפיקוח ‘משמרת השבת’. ‘אנדר בר’ היא המערכת המיני בר היחידה עם אישור לשימוש במים הקרים ובמי הסודה בשבת כשכל זה נעשה בהתאמה מושלמת למשפחות החרדיות.

בר מים לבתים פרטיים ומוסדות

בר המים המיוצר ומשווק על ידי חברת ‘שי סחר’ מיוצר בישראל באיכות קפדנית ומתאימה לבתים, מוסדות, ישיבות, כוללים, בתי כנסת, חברות ועוד.

לפרטים נוספים והזמנת בר מים: https://underbar.co.il/

 

דילוג לתוכן